Wyszukiwarka
Newsletter

Dostawa i koszty przesyłki

Zamówienia złożone na sklepie rzymianka.pl dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, UPS oraz Paczkomatów InPost:

Koszty przesyłki:

- Paczkomaty InPost – 12 zł.

- Kurier DPD – 16 zł.

- Kurier UPS – 22 zł.

 

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Łodzi ul. Narutowicza 6 –

- wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru.

 

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?
Czas dostawy przesyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych dla firmy kurierskiej DPD, dostawa następnego dnia roboczego dla firmy kurierskiej UPS oraz od 1 do 2 dni roboczych dla Paczkomatów InPost. 99% przesyłek dociera do naszych Klientów w przeciągu 1 dnia.

W jakim czasie zostanie wysłane moje zamówienie?

 Standardowa procedura przewiduje dostarczenie towaru w czasie od 1 do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia opłaconego przelewem. Zamówienia opłacone poprzez płatność on-line są wysyłane następnego dnia roboczego.

W jakich godzinach zostanie dostarczona moja przesyłka?
Kurierzy DPD i UPS dostarczają paczki w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 18:00. Paczkomaty InPost są dostępne 24h/7 (dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).

Czy mogę monitorować moją przesyłkę?
Tak, jest to możliwe na stronie internetowej firmy kurierskiej:

 DPD (zlokalizuj przesyłkę DPD)

 UPS (zlokalizuj przesyłkę UPS)

Paczkomatów InPost (zlokalizuj przesyłkę Paczkomaty InPost).

W e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia znajduje się numer listu przewozowego, który wpisany w powyższej wyszukiwarce pozwoli szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.

Co zrobić, gdy dostawa się opóźnia?
W przypadku problemów z ustaleniem losów nie doręczonej przesyłki prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierska:

 DPD (kontakt DPD),

 DPD (kontakt UPS),

Paczkomaty InPost (kontakt Paczkomaty InPost).

Na podstawie numeru listu przewozowego / numeru przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia Dział Obsługi Klienta ustali, co się dzieje z Twoją przesyłką.

Przy wysyłce kurierem DPD lub UPS zachęcamy do sprawdzenia przesyłki przed odbiorem od kuriera. W przypadku uszkodzenia wynikającego z nieodpowiedniego transportu, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, a następnie skontaktować się naszym Działem Obsługi Klienta.